در فرآیند توسعه فروش شنونده فعال باشید!
نوشته شده توسط : احسان پیروز

این که شما یک شنونده فعال باشید مهمترین بخش توسعه فروش است اما این کار از هر فردی ساخته نیست! افرادی که توانایی گوش دادن دقیق به صحبت های طرف مقابل را دارند، در حقیقت به منزله این است که در جستجوی اطلاعات و جمع آوری آنها بسیار ماهر هستند. اگر به مشتریان و مخاطبان خود به دقت گوش دهید، به احتمال زیاد متوجه می‌ شوید که از کدام یک از محصولات و خدمات شما بهتر استقبال می کنند و دقیقاً به دنبال چه چیزهایی در آینده هستند. به این ترتیب، چالش های آنها را شناسایی کرده و استراتژی ‌های توسعه فروش خود را بر همان اساس تنظیم می کنید.

مهارت گوش دادن، فرصت های بهتری را فراهم می کند تا مشتریان و نیازهای آنها را بشناسید. این مهارت را می توان یک فاکتور موثر برای موفقیت در تحقیق بازار و تجزیه تحلیل اطلاعات دانست. یک شنونده فعال، ارتباط بهتری با مشتری و مخاطب برقرار می کند که این عامل موجب جلب رضایت و اعتماد به آن کسب و کار می ‌شود.





:: برچسب‌ها: توسعه فروش صنعتی , توسعه فروش در کسب و کار ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: